Måndag kväll..

2010-05-17 @ 22:18:30

Jaha, då var den här dagen snart slut.. Petra Mede Show är på tvn, människan är ju totalt dum i huvet, inte ens rolig för fem öre. Pinsamt dåligt program..

Idag blev det tandläkaren för min del, hade snälla Marie med mig som tog Levin medans jag sprang in och gjorde undersökningen. Hade inga hål iallafall.. Efter det så passade vi på att gå ner till willys & handla lite. Kom hem runt halv 4, gjorde lite mat då & så kom Rickard hem.

Lilleman somnade vid 21 idag, skönt! Han har av någon konstig anledning velat vara uppe till typ 00.30 i två dagar.. & innan det så var han vaken till minst 22.30. Visserligen sover han ju längre då, men föredar isånnafall att gå upp tidigare. Han har alltid annars somnat runt 21, men han kom väl in i någon konstig rutin. Känns faktiskt skönt att få en stund på kvällen för sig själv, eller umgås och mysa med Rickard. Faktiskt behövligt det med ibland.. Man får ju inte glömma bort varandra ;) Fast min kärlek till Rickard har faktiskt inte förändras negatvit sen vi fick barn.. Visst har man kanske inte alltid samma tid för varandra, men vi har fått världens finaste barn ihop, som vi har skapat! Och när man ser dom två ihop så vet man ändå att det är precis såhär man vill leva resten av livet..

Den 25:e ska vi till BVC igen, dags för 3 månaders vaccinet :( Usch vad jobbigt.. Men ska bli riktigt kul att se hur mycket lilleman har växt sen sist :) Lilla skrutten.

Puss & hej

Jag älskar mina fina killar så fruktansvärt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback