2 NOVEMBER

2010-11-02 @ 22:01:59
Idag har varit en lugn och skön dag, typ. Förutom lilla gnäll-bert som inte ville vara snäll mot sin mamma idag.

Maten då? Jo det går väl sisådär. Äter inte så mycket på dagarna då lilleman inte alltid tillåter att jag ställer mig och gör mat. Men jag försöker iallafall. Och jag ska nog börja göra matlåda kvällen innan, för annars äter man som en häst sen när man väl får mat, vilken inte är helt okej.
Gjorde ett tappert försök att springa idag. Men nää, var inge skoj. Läskigt att springa själv när det är mörkt, så då kan man ju inte dunka musik. Så får försöka springa direkt när Rickard kommer hem istället, eller sällskap.

Blev iallafall Chili con carne till kvällsmat idag, Rickard fixade iordning dessutom ;) Jättegott blev det. Men jag åt Qinoua till istället för Ris. Hejja mig.
Imorgon är det Boda Borg som står på schemat. Mycket spännande må jag säga. Då rör man ju på sig hela dagen iallafall. Gött.

Tänk vad bra vi lyckades med denna vackra lilla människa.



Kommentarer

Postat av: Sara

Gu, va söt man kan vara

2010-11-10 @ 10:32:30
URL: http://blogg.vk.se/sara&ante

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback