4 November

2010-11-04 @ 11:55:10
Tiden bara springer iväg, det är ju snart jul?

Idag vaknade Levin vid sju, lite halvjobbigt var det ju att kliva upp, men man piggnar till rätt fort.
Så han åt lite välling och sedan hoppade jag in i duschen och sådär. Sen gick vi iväg till Maxi och handlade.
När vi kom hem diskade jag & dammsög. Känns riktigt skönt faktiskt. Då har man ju hela dagen fri sen, typ.
Och självklart när Levin hade somnat så började dom grejja utanför fönstret i sovrummet, satt fast fönsterbrädor typ.. Så han sov i tjugo minuter innan han vakna.. Skit kul. Men han får väl sova om en stund igen.

Jaha, Boda Borg igår med Lollo, Marie & Mickis. Skit kul! Hela 15 stämplar fick vi. Wiiie.
Men fan så trött jag blev på slutet, och huvudvärk också för den delen. Så jag typ däcka på soffan en sväng när jag kom hem, så väckte Rickard mig & sa att det var mat, blev köttfärssoppa. Och det var faktsikt supergott, duktig han är ibland alltså =).

Vi har 2 lägenheter som vi har lagt intresseanmälningar på, så får hoppas vi får kika på dom snart. En 3:a & en 4a.

Ska dricka lite kaffe nu och mysa med lilleman en stund innan han ska få sova igen.


Kommentarer

Postat av: Svägerskan Linda

Vad fin din blogg har blivit.



Var har ni tittat på lägenheter dådå?



Kram

2010-11-05 @ 17:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback