Halloj

2010-11-01 @ 12:04:39
Japp, jag har syndat. Visste att det skulle komma!
I lördags satt jag, Amanda, Josse & Marie hos Marie och drack lite och hade det trevligt. Sen bar det av till Woodys. Hade en jätte trevlig kväll faktiskt. Men ja, cheeseburgare är ju sååå gott ibland. Så jag åt det.. Fy. Plus att jag drack cola. Det är liksom nästan ett måste när man kommer hem. Skulle kunna döda för cola just då.
Men det är det ända. Inget mer än så.

Igår blev det städning. Torka golv och blabla.. Skönt att få det gjort!!
Vid fem var det dags för träning. Bodypump. Och ja, det känns idag kan jag lova. Fan vilken träningvärk. Men gött är det.

Har funderat lite på det här med maten. Vegetarisk mat är supergott, för det mesta. Men det känns som att jag varken har tid eller ork och alltid äta veg.mat. Man måste ju äta så mycket annat eftersom man inte äter kött. Och det tar sån tid.. Och jag äter inte som jag ska nu pga att det tar för lång tid, jag orkar inte riktigt.
Så nu tänkte jag att jag ska ändra lite. Äta veg.mat ibland men även lite som LCHF. Alltså, inga kolhydrater. Det har gått bra förut, och det är faktiskt gott.
Så ja, vi blandar lite mellan dom två. Får se hur det funkar istället.

Levin sover, så jag dricker lite kaffe och tittar på Tyra Banks. Intressant.

Får väl se om det blir stan sen med Murri. Blir bra det. Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback