101029

2010-10-29 @ 17:32:25
Hallå.
Har varit nere på stan ett tag förut, med Lollo & Julia (Levin och Milton också såklart).
Köpte mig en klänning och strumpor till lilleman. Och en jävla mascara. Köpte en iförrgår, men den var ju tydligen brun. fan.
Har fortfarande inte fuskat, ingen onyttigt här. Rån är väl inte supernyttigt men ja.. Sitter och äter det nu. Har slarvat med maten idag och inte ätit ett dugg som jag ska. En mandarin och lite yoghurt. Inte bra inte bra.
Men imorn ska jag göra något gött!!
Ska unna mig lite popcorn till Idol idag! Får endast äta popcorn, inget annat godis. Och självklart bara på helgen.
Ska fan fixa detta nu!! Vill ner absolut minst 5 kg.
Får förmodligen finbesök ikväll. Mina fina kusiner kommer och hälsar på. Ena är ju stockholms bo numera.

Nää, ska ta och hänga lite tvätt och dammsuga. Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback