25 Oktober

2010-10-25 @ 22:05:59
Idag har varit en lugn och skön dag. Lillasyster kom hit tidigare idag och även Marie. Marie titta till lilleman lite, så passade jag på att färga Julias hår. Blev jättefint tycker jag, men hon tyckte att det blev för mörkt. Fjant.

Nu har Levin lärt sig att ställa sig upp själv i sängen, så nu har vi sänkt ner den. Så ja, jag kommer förmodligt trilla i när jag ska ta upp honom.

Rickard och jag har precis käkat litte körv i brö. Det var inte igår kan jag lova.

Åh, ni måste ju se vad snygg Levin var i sina nya kläder, så vi kör en dagens outfit.




Och här är lite utav pyjamasen han fick (Han står mellan Rickards ben och tittar på mig)



Ska diska nu och sen slänga mig bredvid min gubbe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback