26 Oktober

2010-10-26 @ 11:41:08
Hej & God morgon!
Sitter här och dricker lite kaffe och smaskar på lite geisha, det är farligt gott. MMMMMMM.
Levin har precis somnat, rena rama träningspasset att lägga honom. Han tar god tid på sig. Inge bråttom här inte.
Såhär ser det ut när han ska sova.





Hoppas vi kan komma iväg och storhandla idag, behövligt. Jag börjar ju på min vegetariska månad imorgon, och ska då försöka äta allt annat nyttigt också. Så ikväll ska jag äta pizza! Måste ju passa på att trycka i sig allt onyttigt som går. Imorn kör vi!

Nu ska jag titta lite bloggar och sådär innan lilleman vaknar. Och fortsätta trycka i mig choklad...






Kommentarer

Postat av: anh86

hej vilken söt blogg du har:)

hihii jag var nyfiken;) så har tittat direkt när d skev på libero:) ha dt bra

kram: anh86

2010-10-26 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback