Det var då själva fan

2010-10-22 @ 23:26:00
vad täppt i näsan jag blev. Usch usch usch.. Nää men var nog min tur att bli sjuk nu, var ju ett tag sen.

Marie och bobban drog typ precis. Vi har tittat lite Idol och sådär.

Var ju som sagt iväg och kolla på lägenhet förut, var ingenting för oss. Dessutom var den på tok för dyr! Men kul att titta iallafall. Vi får helt enkelt leta vidare.

Fick hem min vinterjacka idag som jag beställt från H&M. Skönt säger jag då. Har fått gått runt i min jävla jeansjacka och frusit. Tur man har lite överflöd, så det värmer lite iallfall. Den passade faktiskt bra, och var rätt så fin. Över min förväntan. Varför beställer man något som är "halvsnyggt" tänker ni då. Jo, för att det var mitt sista hopp, säger vi. Har letat land och rike efter en jävla jacka, så det fick bli den tillslut. Och vet ni vad? Den duger gott och väl!
Fick med en blus också, säger man så? Tror det. En vit. Helt okej.

Råkade klicka hem lite från H&M förut, again! Nää men ville ha en skit snygg kofta därifrån, och sjäääälvklart när jag väl hittar någon fin varm tröja, DÅ ÄRE SLUT! Jaa.. Men blev leggings & en cardigan till mig och kallingar och en T-shirt till Rillö.

Just nu sitter jag på golvet och tittar på Rickard när han spelar ett spel på datorn, skit töntigt ser det ut, men kuuuuul =)

Nää ska snora vidare och sedan lägga mig. Blir nog lite film också, "I rymden finns inga känslor".








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback