Framsteg Framsteg.

2010-10-19 @ 22:54:27
Yes box, Levin har numera fattat hur man tar sig framåt (ålar alltså).
Nadja var här förut så hon knäppte av sig sitt armband som Levin hade kollat in, så lägger hon det en bit framför honom, och sen helt plötsligt bara ålar han sig framåt, som han aldrig hade gjort annat?! EH, har jag missat nåt?
Väldigt snygg stil har han. Han ålar sig framåt med händerna & benen sprattlar han med. Ja, han förstår nog snart att man faktiskt inte behöver simma som en fisk för att komma framåt. Älsklingsbebis!

Dessutom har han blivit så klättrig, han vill stå mot soffan mot lådorna mot ALLT! Han kan ju inte riktigt ställa sig själv så man får hjälpa till lite, men ändå. Han är såååå duktig.
Fast däremot satt han upp i sängen och ställde sig helt själv mot spjälorna! DET NI. Nu vart ni impade va.

Imorgon är det dags för besiktning av lilleman. Får se hur mycket han väger den här gången då. Jag tippar på typ... 9,8? Han vägde 9580g sist (23 september), så sååå mcket lär han väl inte gått upp.

Just nu käkar jag knäcktebröd med skinka och gurka på, ååååh sååååå gott. Och lite aromat på gurkan också såklart.
Nää vafan om man skulle gå ner i vikt kanske. Jag ska faktiskt prova att äta ENDAST vegetarisk mat en hel månad. Så kanske man kan gå ner ett kilo (=7) på köpet också. Tänkte börja på typ Onsdag nästa vecka. Jag återkommer.

Titta här vad han kan!

TITTUT!



Kommentarer

Postat av: Åsa

Va roligt :) duktig han är.

2010-10-20 @ 19:22:58

Postat av: Elin

Men va mysiga bilder! :D

2010-10-22 @ 12:31:07
URL: http://babypyret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback