Hej på dä

2010-10-12 @ 21:01:37
Jaha, vad säger vi om onlinepizza då? BUUUUUUU.. Och ja, jag har beställt därifrån för många gånger men nu jävlar.. Vi beställde och det skulle ta 14 minuter, vilken det nästan gjorde, bra. Men sen ser vi att det är totalt fel pizzor. Så Rickard ringer ner dit och säger att det är fel, då erbjuder han sig att bjuda på pommes nästa gång.. EH?
Så Rickard får ta pizzorna och åka dit ner själv, och DÅ fick vi det vi skulle. ( och så fick vi 2 burkdrickor för besväret, mmmmm Tack, omtänksamt) NOT. Jävla skitkottar. Usch vad irriterad jag blev, dessutom smakade pizzorna som frigolit med varm lök. Så usch på dom idag alltså...

Annars har jag varit nere på stan idag & växlat småmynt med Julia & Murri, blev faktiskt en bra slant. Ska ta med det till Ullared så får man liiiite mer att handla för. Köpte en mössa och body till lilleman också, även fast jag tvingat mig själv att inte handla till honom förrän Ullared, men jag kan inte låta bli..
Och så tog vi en kaffe på på Kulan också, gott. Men ja lilleman väckte nog dom döda till liv så mycket som han gapa och skrek (han var inte ledsen utan fruktansvärt busig).
Ska ta mig lite cola och sen titta på DH med Rickard som förövrigt kladdar sina gubb fötter på mig, fy.

Nää vafan, Natti.

Min tatuering Btw. Den är inte så stor som den ser ut, inte min dubbelhaka heller för den delen.


Kommentarer

Postat av: Marie

Bjuda på pommes nästa gång? Vilken nästa gång? haha

2010-10-13 @ 17:56:28
URL: http://maarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback