Hej!

2010-10-25 @ 10:49:00
Måste börja med att säga att min blogg ska inte se ut så här! Den är inte riktigt klar än. Men både jag och Rickard tappa orken, så jag får fortsätta med den ikväll, är ju lite knövligt. Men ja, den får vara lite halvful sålänge.

Och sen så har jag ingen mobil för tillfället. Ifall ni försökt få tag på mig! Men det löser sig förmodligen idag.

Jaha, var ju i Ullared igår då.. Vi åkte klockan 4 (!!). Så vi var framme strax efter åtta.
Var jättemycket folk. Men det gick ganska bra ändå.
Fast blev ganska besviken på utbudet av barnkläder.. USCH säger jag bara. Fick inte så mycket som jag hade velat. Och ingen overall hitta jag till Levin heller för den delen. Alla fina overaller och jackor började ungefär vid strl 86, och det är ju lite väl stort. Men hitta en jättesnygg jacka med Termobyxor till iallafall, så får hoppas den inte är alltför stor. Så får jag väl beställa en Overall istället.
Var hemma efter sju där någon gång. Och hemma väntade massa tända ljus, en kaffekopp, ett jätte städat hem och nybadad bebis. Helt underbart faktiskt.

Nu börjar den täppta näsan ge sig, och då kommer den efterlängtade rethostan istället. BLÄ.

Ska ta och dricka litemer kaffe och äta en mandarin här.

Pussi

Kommentarer

Postat av: Svägerskan Linda

Är avundsjuk på dig ju. Jag åker om en månad..



Åk till ÖoB och titta där på overall. De är bra. och inte för dyra.



Kram

2010-10-25 @ 13:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback