Levin Klätterapa Svedberg

2010-10-15 @ 16:32:29
Skulle passa mycket bättre på min lilla prutt. Han klättrar på mig HELA tiden. Sitter jag med honom i knät klättrar han på mig alternativt kastar sig åt sidorna åt alla håll och kanter. Herrejesus..

Nu sitter han i sin stol och äter rån och bajjar samtidigt. Helt knallröd blir han lilla gubben. Han ser lite speciell ut när han bajsar om man säger så..
Nu längtar jag tills Rickard kommer hem så man kan få lite avlastning en stund, han kör slut på mig. Skriker det högsta han kan, så bli inte förvånade om jag är döv om ett tag. Nää, just idag är det lite tufft! Hoppas på en bättre dag imorn :)

Annars har vi varit ute på promenad med Lollo & Milton, jätteskönt. Levin sov i vagnen, vilket jag tycker känns jätte bra. Lite frisk luft sådär.

TJOCK,TJOCKARE,TJOCKAST.
Big mama eller vad.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback