Min Rickard

2010-10-11 @ 10:52:01
I lördags natt när det hade slagit över till 10-10-10, så satte vi våra ringar på fingret.
Jag har aldrig velat förlovat mig förut, men nu känns det så himla rätt.
Jag har hittat världens mest omtänksamma och fina kille. Vi har snart varit tillsammans i 2 år, men är fortfarande som att vi blev tillsammans förra veckan. Vi är fortfarande sådär fjantigt puttnuttiga med varandra.
Han ger mig alltid komplimanger och berättar hur mycket han älskar mig, även fast jag känner mig som en strandad val med hängpattar.
Kunde aldrig önskat mig bättre pappa till mitt barn. Han är det finaste jag vet (efter Levin), och jag älskar honom så fruktansvärt mycket.





Hade en jätte mysig kväll på lördagen innan vi förlovade oss. Vi gjorde iordning jätte god mat när Levin somnat, och drack lite vin till det. Sen satt vi i soffan och bara pratade hela kvällen..
Jag älskar dig Rickard!


Kommentarer

Postat av: Svägerskan Linda

Som storasyster är jag väldigt glad över att han har hittat dig, och fått en sådan fin familj.



Tack ska du ha och lycka till i framtiden :)



Kram Kram

2010-10-11 @ 13:19:36

Postat av: din fästman

Tack Godis!!

JAG ÄLSKAR DIG!!!!

2010-10-11 @ 22:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback