Onsdag

2010-10-13 @ 17:00:21
Hallå där!
Lilleman sover så jag sitter här & ugglar. Han sov förövrigt till halv tio idag...?

Ibland kan jag fan undra om jag ens kommer våga skaffa fler barn.. Jag menar, man kan ju inte ha tur 2 gånger?
  • Jag hade en helt underbar graviditet, mådde som en prinsessa typ.
  • Hade en jätte bra förlossning
  • & ut kommer världens typ snällaste barn? Han är nästan alltid nöjd, sover hela nätterna och har gjort det sen har var typ 3 veckor. Har aldrig varit sjuk och nästan aldrig spytt som liten osv..
Nu menar jag inte att mitt barn är en ängel alla gånger, men jag klagar verkligen inte..
Så en SÅN tur kan man bara inte ha två gånger.. Nästa barn kommer säkert vara djävulen själv. Så jag kanske får nöja mig med ett barn.  Dumt och chansa?
Näärå, jag ska ha 3 stycken. Oavsett om dom är monsterbarn, och oavsett om jag går upp 90 kg under graviditeterna.

Nu ska jag ta mig lite kaffe & sen vänta in Rickard så vi kan börja tvätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback