Tja BA

2010-10-20 @ 20:42:57
Sitter här och nördar en stund.
Ska strax hoppa in i duschen, så Rickard & jag kan lägga oss och kolla Magnus Betnér, han är sååå bra!
Vi har förövrigt varit tillsammans i 2 år idag, fan, känns ju som hundra. Fast inte på ett dåligt sätt.
Det har vi firat med att trixa med fotboll. Vi dyng tävla. Och jag vann. Rickard sög.
Sen vakna jag.
Nää men bra var jag iallafall, tycker jag!

Nu måste jag hoppa in i duschen! Så ska jag smörja in mig med Brun Utan Sol också. Luktar lite ruttet om den, men.. Vill inte vara en blekis.

Levin äter upp sin säng.


Kommentarer

Postat av: Åsa

Ni får nog köpa bitskydd till sängen om han ska fortsätta :)

2010-10-20 @ 21:08:18

Postat av: Åsa

Ni får nog köpa bitskydd till sängen om han ska fortsätta :)

2010-10-20 @ 21:12:07

Postat av: Svägerskan Linda

Gullunge är han. Stor kille. Snart går han och sedan springer han ifrån er. :)



Tiden går så fort.



Kram Kram

2010-10-21 @ 07:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback