Tjohooo

2010-10-17 @ 23:13:09
Nu ska vi strax krypa ner i sängen! Klockan börjar bli mycket.
Idag var vi iväg till Angelika, Maja & lilla Nova. Angelika klippte Rickard, så nu ser han ut som en människa igen dvs världens snyggaste människa ;)
Vi fick skjuts av Angelika hem, och Levin grät hela vägen hem. Lilla hjärtat. När vi kom hem så fick han välling medans han låg i min famn och höll sedan på att somna, trodde jag. 2 minuter senare var han piggare än piggast.. Självklart.. Så han fick ta sig ett bad, likaså jag... Vi var lika blöta båda två.

Vet inte om det är tänder på g igen på lilleman. I ungefär 3 dagar har han varit så gnällig. Ingenting duger. Så vi får väl se om det är tänder eller om han börjar bli sjuk eller något..
Fast bebisar har ju typ en "period" runt 8 månader där det kan bli lite sådär knöligt med sömn och andra människor osv. Men ja, det märks!

Vafan, ni är ju rätt många som läser min blogg nu ändå.. Varje dag dessutom!
Såååå... Nu vill jag faktiskt veta vilka ni är! ALLIHOP! Så släng in en kommentar. Man vill ju veta vilka man skriver till :)

Nu ska jag nog sällskapa Rillö i sängen.

Levin i famnen på sin pappa för första gången.


Pussiluss


Kommentarer

Postat av: Rillö

Jag läser din blogg dagligen gumsansusn!!

2010-10-17 @ 23:17:34

Postat av: Jullö

julebule läser

2010-10-17 @ 23:44:45

Postat av: Svägerskan Linda

Jag läser den varje dag..vill ju följa er då vi inte träffas så mycket.



Kram <3

2010-10-19 @ 07:30:20

Postat av: Louise

Jag läser :D

2010-10-19 @ 23:09:06

Postat av: Angelika

Jaaaag läser så ofta jag kan...=)Och ajg ska bli bättre på att skriva i min =)

2010-10-20 @ 01:19:22
URL: http://angelikasundh.blogg.se/

Postat av: Tant Nadja

Jag läser!! är ett måste! :D

2010-10-20 @ 06:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback