Torsdag

2010-10-28 @ 21:50:31
Har precis ätit makaroner & falafel. Rekommenderar ingen att äta falafel för det smakade rövhål. Men ja, då har man ju smakat iallafall.

Dagen har sett ut såhär:
Levin och jag klev upp ur sängen runt 10, vi låg och myste ett tag först. Sen kom Lillasyster hit, och senare även mamma. Och nu mina vänner ska ni få höra vad duktig jag har varit. Mamma ringde och frågade om hon skulle köpa med fikabröd, men då sa jag NEJ. Så hon köpte med mjukost, så åt vi rån och mjukost & kaffe då såklart.
Sen kom Tant Nadja hit. Så vi drack lite mer kaffe och tjöta lite.
Vid kvart i sju kom Lollo och hämtade mig, spinning stod på schemat!! Gött som fan. Men jobbigt. Nu märker man ju veeeerkligen vilken jävla dålig kondis man har. Fyfan.

Och igår, då KRÖP Levin.. Från ingenstans?! Jag kom in i sovrummet när han låg i sin säng, så såg jag att han typ kröp några steg. Trodde jag såg fel först. Sen lägger jag honom i våran säng, då kryper han i världens fart över hela sängen.. HALLÅ?? Duktiga unge =) Han lärde sig liksom att ta sig framåt för typ lite mer än en vecka sen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta mandariner och pussas med Rickard (som förövrigt har två papperstussar uppstoppat i näsan). Sexigt.

Puss å heej

Förresten, ni kommenterar så dåligt. Har ni inga frågor eller någonting? Vad som helst!

Kommentarer

Postat av: din fästman

bara så att alla vet; jag är snorig, så det är ingen rolig hobby eller något jag har fått för mig att göra. Älskar dig Ida! Du är BÄST!

2010-10-28 @ 22:16:26

Postat av: Svägerskan Linda

Vad kul att Levin kan överraska dig :) Det är bara början, snart knallar han också.



Ibland är det bara roligt att läsa vad du skrivit utan att kommentera det, men ska göra det i forsättningsvis ;)

2010-10-29 @ 06:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback