träning!

2010-10-27 @ 19:46:35

Yes box, har varit iväg och tränat med Lollo. Typ dans. Kul men otroligt svårt! Är väl lite så innan man kan stegen och så vidare. Så imorgon kör vi förmodligen på spinning också, det gillar jag. Så nu kommer ju mina träningsskor till pass, dom har ju stått och dammat ett par år. Endast använda ca 3 ggr, så det säger ju allt. Fy skäms.

Och nej, jag har inte fuskat än. Åt quorn pytt till lunch. Faktiskt jättegott..
Och snart ska jag väl ta mig något litet att äta. Sen ska jag duscha och krypa ner och mysa med min snygga karl när lilleman somnat. Han ligger just nu och krälar omkring på golvet och jagar sin leksak.. Levin alltså, inte Rickard.
Var nere på stan idag med Lina & Marie och köpte en superfin overall till Levin. Fick bli i storlek 80. Blir ju lite knepigt när han är så jävla lång och inte speciellt knubbig. Så det blir pösigt men bra i längden. jaja.

Tänk vad man längtade efter att få se vem som gömde sig där i magen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback