2 september

2010-09-02 @ 22:04:22
Hääääääj.

Nu är det redan september, vart fan tog tiden vägen?

Vi är ju då klara med vårat kök, och det blev ju klart mycket bättre =)
Såhäääär ser det ut just nu:

 



FINT VA?

Jaha, imorgon måste jag dra mig ner på stan. Måste handla en dop-present.
Skönt iallafall att det är helg snart, så man hinner umgås lite med Rickard också.. Blir ju inte så mycket av det när han slutar sex.

Nää, måste hoppa in i duschen nu. Sen tänkte jag lägga mig i tid för en gångsskull!
Slänger in en bild på mina favoritkillar också.

 

Puss och godnatt


Kommentarer

Postat av: Matilda

Blev super fint :D

2010-09-06 @ 13:26:13
URL: http://tvaskablitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback