7 september

2010-09-07 @ 11:36:29

Sitter här nyduschad och har precis tagit mig lite kaffe och glasstårta. Levin springer runt i sin gåstol och är allmänt glad. Han har ju fått sin tand nu, men det har jag väl nog sagt kanske? Jättesöt.

Jaha, igår så var jag och Marie hos Josse och drack lite kaffe och tittade på lilla Liam, helt otroligt söt. Och alldeles jätte liten. Kan inte tänka mig att Levin har varit sådär liten. 
Man blir ju så sugen på en till.. (missförstå mig inte, vill absolut inte ha ett till barn än på ett bra tag) Men jag blir såååå avundsjuk på alla som är gravida, det är ju så himla mysigt att vara det. Jag trivdes superbra som gravid!! Så nästa gång får jag väl en helvetesgraviditet bara för det. (hade en helt underbar graviditet med Levin). Det ända som man inte saknar är väl att springa på toan varannan minut. Och att inte kunna ligga på varken rygg eller mage. Men annars så... ååååååh.


11 dagar innan BF


Och här är faktiskt mitt grav.test. Visar jääätte svagt positivt (ändå var jag i v.11)



En liten Levin. 3 timmar gammal




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback