Fyfan vad trött jag är

2010-09-09 @ 08:58:50
Ja herregud, vissa dagar är riktigt jobbiga att kliva upp. Levin tycker det är dags att gå upp runt 8. Så ja, det är ju bara gå upp och se glad ut. Men annars brukar det vara helt okej, man är ju  utvilad ändå.
Nu springer han runt i gåstolen och försöker komma in på toan, men tröskeln är ivägen.. 

Idag ska jag gå till Maxi hade jag tänkt. Handla lite mat till Levin. & så skulle jag behöva sola också.. Vad jobbigt allt blev. Skulle vilja ha en cykel.

Jaha, snart dags för val! Och ni röstar ju eller hur? På Sossarna också hoppas jag.. Jag ska iallafall rösta för första gången hihi :) Satt och lyssnade på en debatt igår mellan två nötter. Faktiskt ganska intressant, vilka jävla åsikter endel har.. Ja vad har hänt? Jag har blivit alldeles för gammal.

Nää nu ska jag äta upp min frukost och dricka kaffe.

Puss och adjö


Kommentarer

Postat av: Anonym

Inte blir det sossröstning utan Vänstern.



Nu har jag en blogg till som heter lindashobby.blogg.se och det är en blogg som visar vad jag håller på med :) Gå in och titta o tyck till om den kan bli bättre

2010-09-10 @ 20:14:58

Postat av: Mattias

Vänstern? Tycker inte om Ohly. Reinfeldt ska'rä'va... skoja.. Jo Sossarna måste till makten

2010-09-11 @ 10:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback