God morgon

2010-09-22 @ 11:21:35
Ska strax ta mig lite kaffe, Levin har precis somnat. Vi fick trängas i sängen alla tre inatt, men det var mysigt. Har inte sovit så sen har var liten liten bebis..

Och jag och mobiltelefoner alltså, det går ju inte ihop alls.. Dom funkar aldrig som dom ska. Ljudet funkar bara ibland, jag kan bara skicka sms ibland. Det tycker jag låter som en alldeles jättebra telefon. Men man blir ju iallafall positivt överraskad ibland "wiiie nu funkar ljudet", så då kanske man blir glad om man är ledsen.
Undra hur det blir med fönstrena nu då.. Spännande. Får uppdatera sen hur det blev!

Nu ska jag dricka kaffe och äta jordgubbs yoghurt (såndär Tiger, barnyoghurt) hihi.

pussi

Kommentarer

Postat av: Anonym

Skönt att sova alla i en säng ;) Tänk när ni blir fler som ska sova ihop....det blir trångt kan jag säga :) men myyyyyysigt.



Hoppas det blir bra med nya fönster....



Visst är det kul med mobiler som inte är helt OK....jag har också haft en sådan....usch



Krama Levin från faster...



Kram Kram

2010-09-23 @ 07:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback