Hej, goddag & hallå

2010-09-21 @ 21:21:07
Sitter i pappas lägenhet och kollar runt lite. Och feta som vi är så försöker vi få tag på någon som kan leverera fetto-mat till oss. Tjockis varning kan man ju tycka ibland.

Den 24 oktober blir det förmodligen Ullared för min del, med mamma & lillasyster. Kul tycker jag.
Åker väl främst dit för att handla kläder till lilleman. Det är faktiskt mycket roligare än att handla kläder till sig själv. Fast å andra sidan lite jobbigt också, ska jag handla något till mig själv så slutar det alltid med att Levin har nya grejer istället.

Jaha, och det här med Idol.. Fan vad jag längtar tills fredagsfinalerna. Än så länge så gillar jag Alice & Freja, och Olle såklart.

Nu ska jag pussa lite på Rickard. Fast först ska jag äta lite cheeseballs så jag får god andedräkt.

Kommentarer

Postat av: Svägerskan Linda

Vad kul att åka till Ullared...jag ska dit den 21 nov....det är låååångt kvar...usch.



Vi får träffas någon dag o fika allihopa :O)



Kram

2010-09-22 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback