Måndag igen..

2010-09-13 @ 09:39:17
Ja, ny vecka.. Är totalt slut idag känner jag, vill bara krypa ner i sängen igen.
I lördags åkte jag och Rickard ut till hans bror m. familj, var dags för kräftskiva. Var jättetrevligt, men känner ju att jag aldrig kommer bli en skogsmulle, är totalt uppäten av myggor. Mina ben är fulla av myggbett, och det kliar så förbannat. Men det går väl över snart..

Var iallafall skönt att komma hem till Levin igår, herregud vad vi saknat honom, lilla skrutten. Var lite halvjobbigt att åka ifrån honom iförrgår, kändes lite i mammahjärtat kan jag lova. Älskade lilla bebis.
Blev en lugn söndagkväll igår, Rickard och jag slog på en film och kröp ner i soffan med täcke och kudde och bara myste.

Fick en badstol av Rickards syster igår, vilken grej! Hur smidigt som helst, underlättar jätte mycket. Ska visa bild på den sen eller något. (till Levin alltså)

Får nog blogga när jag är lite piggare, ska strax lägga Levin så han får sova sin förmiddagslur.

Gud vad jag älskar min son & sambo, ni är det bästa som finns.

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback